Ca să știi...

 
Cred că m-am îndrăgostit...
N-am plănuit, n-am gândit...
S-a întâmplat într-o zi de mai
Și n-are nici un rost să-mi dai
O mie de motive să n-o fac...
Vrei să tac?

Cred că m-am îndrăgostit înc-o dată
Mi-am pus viața toată
Iarăși în mâna altcuiva...
Mă poți condamna?

Cred că sunt îndrăgostită...
Cu vorba pripită..grabită...
Cred că am vrut să se-ntâmple...ei , da
Să mi se taie rasuflarea
Să strâng în mână telefonul
Să mi se pară că nu merge tonul....
Să mă agăț de o stea...
Tu n-ai făcut niciodată așa?

Cred că m-am îndrăgostit și îți spun
Cine nu-i îndrăgostit e nebun
Trăim ca să simțim măcar o dată
Minunea curată
Furată
De a spune te iubesc....
Îți pare nefiresc ?

Snagov 2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...