Memoria parfumurilor

 
Memoria parfumurilor

Voi ați observat că în fiecare bocal de parfum stă închisă o părticică din viețile noastre, o tristețe, o bucurie, o călătorie, o regăsire, o despărțire, o împlinire, o iubire, o carte?
Eu nu sunt femeia unui singur parfum, ci suma parfumurilor mele...am multe, le-am pierdut șirul, și fiecare mă duce într-o poveste...dimineața le privesc, gânditoare, și mă întreb...astăzi unde vreau să fiu? Întind mâna și aleg...

Tom Ford, Neroli Portofino...aeroport, Malta, prietenie, orașul mut

Cacharel, Anaïs Anaïs...studenție, Ioana, Olimp, schi, hotel Alpin

Cacharel, Loulou...Paris, Călin, studio, arcuri de triumf
 
Rochas, Madame Rochas...liceu, Radu Tudoran, Doru...fetele

Chanel, Coco...București, revoluție

Guerlain, Vetiver...bărbați puternici, bogați, egoiști și triști

Hèrmes, Eau des Merveilles...Do

Agent Provocateur...Viena, Marbella, apă, Maroc

Marc Jacobs... Londra, Mandarin Oriental, orhidee, Camelia

Aqua di Parma, Iris Nobile...St Martin, languste, dolce farniente, Kitzbuhel

Yves Saint Laurent, Opium...Bourgogne, Lyon, vin

Hermes, 24, Faubourg...Paris

Yves Saint Laurent, Rive Gauche...Lia...

Kilian, Forbidden Games, Good Girls Gone Bad...Düseldorf...

Serge Lutens, Ambre Sultan, Santal Blanc, A La Nuit...împrejurul lumii

Annick Goutal, Nuit d'Adrien...Maldive, Roma, Portofino, Sardinia...

Aqua di Taormina...Sicilia, catamaran...

Hermes, Un Jardin en Méditerranée...Sud de France

Gata pe ziua de azi, vă mai zic mâine...:)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...