Weekend

 
Începe sfârșitul săptămânii
În sat latră câinii
Mă sună vecinul
Că-i scoală copilul...

Pe lac nu mai mișcă nimic...
S-a dezghețat, s-a desfăcut istovit
Acum e doar un ochi lichid
Între două rânduri de zid

Salcia s-a frânt în bucăți
S-a întâmplat la ultimul îngheț
E mai interesantă acum
Și rănile nu se spun...

Peste lac padurea șoptește
Cică ar exista un pește
Uriaș...Cred că-i doar o poveste
Nu pot s-o transform într-o veste

Grădinarul meu se foiește
Vrea să-mi umple de lemne odaia
Vrea să-l las să plece cu aia
Nu-ndrăznește...

La teatru nu ajung, nici la vernisaj
Afară ninge ca-ntr-o gară de triaj
N-am pentru nimeni nici un mesaj
Cât tapaj!

Nu pentru că începe sfârșitul săptămânii
Nu de aia latră câinii
Nu de aia se desface lacul
Nu de aia mi-e străin conacul
Nu de aia nu mi-e bine...

Aș vrea să fiu cu tine...

Snagov, 2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...