Ziua în care am fost fericită


A început devreme...eu sunt matinală...:)
M-am trezit pe la 6 am
Afară ciripeau niște păsărele, n-am identificat soiul, doar m-am bucurat de bucuria lor...
Așternuturile mele gris souris, răcoroase și mătăsoase, au fost primele care mi-au dăruit plăcere...mi-am trecut, într-o doară, mâna peste ele, și mi-am zis...la vie est belle...:)
A urmat cel mai minunat moment al dimineții...am coborât în bucătărie și am activat-o pe prietena mea, domnișoara SAECO, care mi-a livrat, disciplinată, o cafea parfumată cu cardamon, în ceașca mea favorită, de porțelan alb, translucid, dăruită de Camelia...
Pe urmă am urmărit știri, preț de 5 minute, am ascultat muzică, Cigarettes after Sex...
Am ronțăit un rest de pâine, uscat...
Am vorbit la telefon cu mama...era bine...aștepta să-i vină omul să tundă gazonul...
În fața mea...coafor, cu Maria, care are grijă de părul meu de parcă ar fi bijuteriile coroanei...pe urmă, Jean-Pierre și un prânz cu funghi porcini și calamar la grătar, vin rosé, râs și prietenie care te inundă...pe la 4:30, Lia, ieșită de la slujbă...ți-e foame? Da!
Brânză, pâine de secară și un pahar de vin...
Seara, Corina, cu râsul de veveriță și ochii atenți...
Acasă din nou...muzică și cărți...Jurnalul lui Mihail Sebastian, recitit, și Kundera...
Parfum...Tom Ford...
Chopin...
Ziua în care am fost fericită...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...